Careers / HR & OFFICE MANAGER

HR & Office Manager

Fixed-term employment / Ljubljana
HR & Office Manager

KOGA IŠČEMO?

V Kaldi vabimo zanesljivo osebo, ki ceni in ustvarja dobro počutje sodelavcev.

PODROBNOSTI O POZICIJI

Ključne odgovornosti na HR področju:

  • Izvajanje postavljenih HR procesov
  • Pomoč pri širjenju kulture in vrednot podjetja znotraj ekip
  • Onboarding and offboarding zaposlenih
  • Sodelovanje v postopku iskanja in izbora novih zaposlenih
  • Pomoč vodjem pri reševanju konfliktov oz. neskladnega obnašanja
  • Organizacija rednih mesečnih druženj “Kaldi Monthly” in team building-ov
  • Pomoč pri razvoju kompetenc zaposlenih
  • Skrb za kadrovsko administracijo, urejenost personalnih map, priprava pogodb, aneksov (v sodelovanju z zunanjo pravno službo)
  • Skrb za skladnost in naročanje zdravstvenih pregledov, obveznih usposabljanj varnosti pri delu in požarne varnosti, etc.
  • Pomoč oz. vezni člen med Kaldijem in računovodstvom (zunanje podjetje) pri izplačilih zaposlenim

Ključne zadolžitve na področju vodenja pisarne:

  • Skrb za urejenost pisarne in kuhinje (koordinacija zunanjega čistilnega servisa)
  • Priprava sejnih sob za obiske partnerjev
  • Skrb za rastline v pisarni (v sodelovanju z zunanjo sodelavko)
  • Administrativna pomoč (pošta, naročanje dostave iz trgovine)
  • Vodenje stroškov pisarne
  • Komunikacija z upravnikom stavbe
  • Novoletna okrasitev pisarne

Kakšno osebo iščemo?

  • Ima začetne izkušnje z delom na kadrovskem področju,
  • Ima rad delo z ljudmi in je pri svojem delu zanesljiv in odgovoren,
  • Je samoiniciativen, iznajdljiv in prilagodljiv, saj je to pri delu v majhni ekipi zelo pomembno,
  • Je sposoben samostojnega dela na svojem področju in je obenem timsko usmerjen in z veseljem sodeluje z drugimi internimi vodji,
  • Tekoče komunicira (pisno in ustno) v slovenščini in angleščini.

Prednosti:

  • Izkušnje pri delu s kadrom v IT podjetjih,
  • Izkušnje iz start-up in scale-up poslovnih okolij,
  • Izkušnje z delom na področju podjetniških financ.

Kakšno obliko zaposlitve nudimo?

  • Lokacija: Ljubljana (zaradi narave dela je pričakovana prisotnost v pisarni 4x tedensko)
  • Zaposlitev: Zaposlitev za določen čas za čas nadomeščanja odsotnosti (18 - 20 mesecev)
  • Zaželjen pričetek z delom: v mesecu januarju (idealno 1.1.2026), lahko že prej
  • Plačni razpon: 2.100 - 2.800 bruto 1, glede na delovne izkušnje

Kako se prijaviš?

Pošlji CV in spremno pismo na [email protected]. V spremnem pismu na kratko pojasni zakaj meniš da si prava oseba za to vlogo in primer izkušenj, ki pokaže tvoj pristop k organizaciji, komunikaciji ali reševanju izzivov. Pismo naj bo kratko (do ene strani), osebno in konkretno – ne iščemo formalnega eseja, ampak pristno razmišljanje o vlogi.

Prijave obravnavamo sproti. Če prepoznamo match, te povabimo na spoznavni klic.

This position not for you?

Feel free to stil reach out. Let's connect and discuss the possibilities.

Newsletter

Join Beka, our resident goat on her quest to understand the mysteries of building & launching digital products. From Business & Design to Engineering, Processes & Teams.

Subscription successful!

Expect a steady stream of knowledge and inspiration in your inbox soon. We’re glad to have you in the loop!