
Predstavljajte si tovornjak, naložen z blagom, ki dirka s časom, le da prispe v skladišče po zapiralnem času ali zgreši svoj tesni časovni termin za dostavo. To ni bila zgolj manjša nevšečnost; bila je pogosta, draga logistična nočna mora z verižnimi učinki – zamudami, pokvarjenim blagom, dodatnimi stroški in razočaranimi strankami. David, izkušen podjetnik z dolgoletnimi izkušnjami v transportnem podjetju IDL Logistika, je ta problem večkrat videl iz prve roke.
Njegova vizija je bila jasna: ustvariti preprosto, digitalno rešitev. StoringCargo.com bi bil trg, kjer bi podjetja lahko enostavno rezervirala kratkoročno skladiščenje po vsej EU, vključno z dostavo. Cilj je bil zagotoviti prilagodljivo varnostno mrežo, ki bi potencialne logistične krize preoblikovala v gladke, začasne rešitve za skladiščenje.
David je imel močno idejo, toda pretvorba te vizije v izvedljivo tržno rešitev je prinesla svoje neznanke. Naše sodelovanje se je osredotočalo na kritično fazo odkrivanja, zasnovano za preizkušanje temeljnih predpostavk njegovega nastajajočega poslovnega modela. Odgovarjali smo na ključna vprašanja.
Morali smo resnično razumeti resnost logističnega problema in kdo, če sploh kdo, je aktivno iskal rešitve.
Morali smo ugotoviti, ali je StoringCargo.com resnično tisto, kar je trg potreboval.
Ključni preizkus: ali bi potencialne stranke dejansko oddale naročilo?
Učenje najučinkovitejših načinov za predstavitev in pozicioniranje te nove storitve je bilo izjemno pomembno.
Vzpostavitev neprekinjene povratne zanke je bila bistvena za informiranje prihodnjega oblikovanja in zagotavljanje, da rešitev resnično izpolnjuje potrebe uporabnikov.
Mapiranje problema
Izvedli smo podrobne vprašalnike in tržne raziskave, da bi odkrili pravi obseg in temeljne vzroke logističnega problema.
Testiranje kompasa
Razvit je bil klikabilni prototip, ki je bil preizkušen z uporabniškimi intervjuji in sejami testiranja uporabnosti, da bi ocenili odziv trga in zbrali povratne informacije.
Eksperiment "Čarovnik iz Oza"
Simulirali smo storitev v živo prek eksperimenta "Čarovnik iz Oza", pri čemer smo ročno izpolnjevali naročila za iskanje skladišč, da bi opazovali resnično povpraševanje in izboljšali prodajni proces.
Izgradnja podporne strukture
Zagotovili smo smernice za podporo strankam v živo, pomagali pri vsebinskem trženju in študijah primerov ter svetovali pri iteracijah oblikovanja izdelkov, ki so bile podprte z našimi raziskavami.
Odkrivanje skritih poti z ročnim servisiranjem
Med ročnim omogočanjem kratkoročnih rešitev smo nepričakovano ustvarili povezave za stranke, ki iščejo dolgoročne distribucijske lokacije, kar je razkrilo nov potencialni segment strank.

Pridružite se Beki, naši rezidenčni kozi, na njenem iskanju razumevanja skrivnosti gradnje in lansiranja digitalnih produktov. Od poslovanja in oblikovanja do inženiringa, procesov in ekip.
