
Ekipa je na lastni koži izkusila frustracije zastarelih sistemov za sprejemanje klicev. Poznali so boleče točke: toge pogodbe, okorno programsko opremo in pomanjkanje inovacij.
Ta izkušnja iz prve roke je zanetila njihovo poslanstvo – zgraditi pametnejši sistem s plačilom po porabi, ki bo odporen na prihodnost z dodanim AI receptorjem. Toda njihova edinstvena vizija je presegala to. Želeli so opolnomočiti druga podjetja tako, da bi jim omogočili "whitelabel" sistem, kar bi jim omogočalo prodajo storitev sprejemanja klicev pod lastno blagovno znamko. To ni le izdelek, ampak lahko postane nov poslovni model za celotno industrijo.
ANALIZA KONKURENCE
za razumevanje poslovnih modelov in strukture storitev klučnih konkurentov.
KONCEPTUALIZACIJA PRVEGA PRODUKTA (MVP)
ki uporabnikom omogoča prijavo, ustvarjanje ekip ter sprejemanje klicev in sporočil za stranke s strani agentov.
OBLIKOVANJE UI RECEPTORJA
za prevzemanje klicev namesto ljudi
MOŽNOST POPOLNE PRILAGODITVE BLAGOVNE ZNAMKE ZA STRANKE
znotraj spletne aplikacije in e-pošte.
KLIKABILNI PROTOTIP
preverjen s strani ključnih deležnikov.
RAZISKOVANJE PONUDNIKOV PLAČIL, KLEPETOV ZA PODPORO IN STORITEV ZA PREUSMERJANJE KLICEV
da bi zagotovili, da podpirajo načrtovano poslovno logiko, in se odločili za Stripe Connected, Twilio Flex in tawk.to.
RAZISKOVANJE NAJBOLJŠE VARNE AVTENTIKACIJE ZA AGENTE
in odločitev za OneLogin, ki omogoča dostop do Twillio sistema.
KAKO NAREDITI UI RECEPTORJA
- s pomočjo Twilio ConversationaI AI in OpenAI API integracije.
ODLOČITEV ZA UPORABO GOAT MAILA
lastnega Kaldi produkta, ki omogča avtomatizirano email komunikacijo.
Predlagali smo izdelavo tega prenovljenega izdelka z novimi ključnimi funkcijami in ekipa nam je dala zeleno luč.
Enostavna prijava, ki vas vodi od vnašanja podatkov, pošiljanja povabil ekipi, do hitrega polnjenja računa in prejema vaše telefonske številke.
Zmogljiva orodja za agente, ki sprejemajo klice in sporočila
Za razvoj UI receptorja smo uporabili Twilio Conversation Relay. Z njegovo GPT umetno inteligenco, ki prejema enake informacije kot jih že posredujemo "človeškim" receptorjem, lahko sistem prevzame klice, kadra ni nobenega agenta na voljo.
Uporabniški vmesnik smo naredili čistejši in hitrejši za uporabo, kar agentom omogoča dostop in pregled sporočil kjerkoli in kadarkoli.
Ena izmed zabavnih stvari pri razvoju je bila možnost "whitelabelinga", ki zagotavlja, da je mogoče blagovno znamko sistema (barve, logotipe, imena, pravilnike) spremeniti v spletni aplikaciji in v e-poštnih sporočilih. To je zahtevalo skrbno načrtovanje, da je postopek enostaven, hkrati pa zagotavlja, da je vsebina dostopna ne glede na blagovno znamko partnerja.
Pridružite se Beki, naši rezidenčni kozi, na njenem iskanju razumevanja skrivnosti gradnje in lansiranja digitalnih produktov. Od poslovanja in oblikovanja do inženiringa, procesov in ekip.
