Študije primerov / LINENSPOT

Za tabelami: od fizičnega do digitalnega in franšizinga

LINENSPOT
Izziv
"Digitalna pot do franšizinga"

Linenspot, prej poznan kot Rentakit, se je podal na pot zagotavljanja visokokakovostnih storitev najema in pranja perila za manjše hotele in hostle, s čimer je zapolnil ključno vrzel na trgu. Ustanovitelja Ervin in Mauro sta imela močno poslovno idejo, ki je hitro pridobila zagon, a ko se je rast leta 2021 pospešila, sta se znašla vse bolj zmedena, pogosto z "rokami v laseh", kako vse to upravljati. Njihovo zanašanje na ročne sisteme, ki so temeljili na preglednicah za upravljanje zalog, naročil in urnikov dostave, se je izkazalo za neučinkovito, nagnjeno k frustrirajočim napakam in postalo je pomembna ovira. To pomanjkanje prilagodljivosti v njihovem modelu "paketa perila" in njihovi nedigitalizirani prodajni procesi so aktivno ovirali njihovo sposobnost širjenja, kar nas je spodbudilo k sodelovanju pri izgradnji robustne, digitalizirane platforme za njihovo prihodnost.

DISCOVERY

Produktni discovery in prototipiranje

  • Oblikovanje vzdržnega poslovnega modela

    Rešili smo izziv nejasnih cen z razvojem in testiranjem več prototipov cen neposredno s strankami. Ta ponavljajoči se postopek povratnih informacij nam je pomagal izpopolniti model, dokler ni bil jasen, razumljiv in je Linenspot.net strateško postavil za dolgoročno sposobnost preživetja.

  • Oblikovanje dostopne uporabniške izkušnje

    Z usmerjenimi intervjuji z uporabniki je postalo jasno, da modelu "paketa perila" manjka potrebna prilagodljivost. Ta vpogled je spodbudil ustvarjanje 16 različnih prototipov Figma, ki so se razvijali v bolj prilagodljiv sistem. Lastna preglednica stranke je celo služila kot praktičen navdih, ki nas je vodil k intuitivnemu dizajnu, ki je zares ustrezal potrebam uporabnikov.

  • Potrditev pozitivne rezonance na trgu

    Za potrditev sprejemljivosti trga smo zasnovali in izvedli pet testov konceptov. Te seje so uporabnikom omogočile interakcijo z novim konceptom storitve in zagotovile neposredne povratne informacije, ki so bile ključnega pomena. Njihovi odzivi so potrdili njihovo razumevanje in potrdili naš pristop, s čimer smo zagotovili, da se predlagana rešitev popolnoma ujema s tržnimi pričakovanji.

REZULTATI

Postavitev strateških temeljev

Celovite uporabniške poti

Izrisali smo celotno izkušnjo za štiri ključne uporabnike sistema, s čimer smo zagotovili jasnost vsake interakcije in uporabniku osredotočen pristop k oblikovanju že od samega začetka.

Interaktivni prototip spletne aplikacije

Digitalno vizijo smo oživili z visoko zvestim, interaktivnim prototipom aplikacije, namenjene strankam, kar je omogočilo zgodnje preverjanje in otipljiv vpogled v njihovo prihodnjo platformo.

Strategija oblikovanja cen, podprta s podatki

Naše podrobne zasnove in metodologije testiranja cen so zagotovile, da novi model določanja cen Linenspota ni bil zgolj ugibanje, temveč skrbno preverjena strategija, pripravljena na uspeh na trgu.

Prioritetna časovnica funkcij

Ustanovitelje smo opremili z jasno, prednostno časovnico funkcij, kar je omogočilo učinkovito načrtovanje in pametno razporejanje virov za njihovo naslednjo fazo razvoja.

Potrjen poslovni model

Razvili smo preoblikovan poslovni model, podprt s strankami, ki ponuja strateško jasnost in robusten okvir za trajnostno poslovanje in širitev.

KAJ SMO RAZVILI

Digitalni preskok za Linenspot

Want to see more?

Novice

Pridružite se Beki, naši rezidenčni kozi, na njenem iskanju razumevanja skrivnosti gradnje in lansiranja digitalnih produktov. Od poslovanja in oblikovanja do inženiringa, procesov in ekip.

Naročnina uspešna!

Kmalu pričakujte stalen tok znanja in navdiha v vašem nabiralniku. Veseli smo, da ste v zanki!